Význam květin

26.05.2013 15:21

Jakákoliv květina je nejlepším vyjádřením lásky k ženě. Vždy potěší a neurazí. Co znamenají?

ASTRA - lituji své impulzivnosti
BRAMBOŘÍK - námitky se mnou nehnou
BLEDULE - musím s tebou mluvit
BŘEČŤAN - jsem k tobě připoután
FIALA - toužím po tobě
FUCHSIE - tvůj milenec je falešný
GARDÉNIE - jsi sladká pro mé smysly
GLADIOLA - tvoje slova mě zranila
HEŘMÁNEK - obdivuji tvou odvahu
HLEDÍK - už mě víc neobtěžuj
HORTENZIE - proč jsi tak nestálý
HYACINT - jsi skvělá
HYACINT MODRÝ - oddanost
HYACINT BÍLÝ - obdiv
CHEJR - do konce života jsem tvůj
CHRYZANTÉNA ČERVENÁ - láska
CHRYZANTÉNA ŽLUTÁ - zábrany
CHUDOBKA - hodně štěstí
JABLOŇOVÝ KVĚT - jsi krásná
JASMÍN - jsi ve všem tak vkusná
JIŘINKA - popřej mi více trvalé lásky
KALA - proč jsi tolik chladná?
KAMÉLIE - jsi nádherně půvabná
KARAFIÁT BÍLÝ - nenech mne v nejistotě
KARAFIÁT ČERVENÝ - vášnivá láska
KOPRETINA - tvá krása je jen pýchou
KOSATEC - hořím vášní
KONVALINKA - mám tě ve svém srdíčku
KROKUS - těší mě tvoje svěžest
LILIE - moje láska nezná hranic
MACEŠKA - myslím na tebe
MAGNÓLIE - nepodléhej zklamání
NARCIS BÍLÝ - jsi napokraji pyšnosti
NARCIS ŽLUTÝ - stále na tebe myslím
PAMPELIŠKA - jsi směšná
PAŽITKA - lásce nikdo neodolá
PELARGÓNIE - co se děje?
PENÍZEK - upřímnost
PETRKLÍČ - asi se naučím tě milovat
PETŮNIE - chci tě mít u sebe
PIVOŇKA - prosím o odpuštění
POMERANČOVÝ KVĚT - jsi první
POMĚNKA - vzpomínám
ROZMARÝN - připomínka
RŮŽE BÍLÁ - nadevše je čisté svědomí
RŮŽE RUDÁ - náležím zcela tobě
RŮŽE RŮŽOVÁ - jsi krásná
RŮŽE ŽLUTÁ - závist, mlčení, nevěra
SASANKA - už mě nepřitahuješ
SEDMIKRÁSKA - zdrženlivost
SLUNEČNICE - jsi absolutně nejlepší
SNĚŽENKA - nedokážu zapomenout
ŠEŘÍK - svěžest
TRNKA - překážky
TULIPÁN - jistota
VANILKA - vítězství je tvé
ZIMOLEZ - slib věrnosti
ZVONEK - kdy tě zas uvidím?